Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Rada rodziców reprezentuje ogół rodziców, których dzieci uczęszczają do przedszkola.

Do zadań Rady Rodziców należą m.in.:

  • uczestniczenie w życiu przedszkola,
  • udział  w osiągnięciu lepszej jakości pracy przedszkola,
  • zaspokajanie potrzeb dzieci,
  • występowanie do Rady Pedagogicznej  oraz Dyrektora placówki z wnioskami i opiniami  na temat przedszkola,
  • wspieranie działalności Przedszkola, która może gromadzić fundusze z dobrowolnych kwot rodziców oraz innych źródeł.

W regulaminie Rady Rodziców jest określony sposób wydatkowania pieniędzy.

Rada Rodziców wybiera przewodniczącego Rady oraz działa na podstawie regulaminu działalności. Regulamin ten nie może być sprzeczny ze statutem Przedszkola.

W roku szkolnym 2024/2025 do Rady Rodziców zostali wybrani:

Przewodniczący:

Monika Sokołowska (mama z gr. IV)

 Zastępca Przewodniczącego:

Dariusz Brzostek (tata z gr. IV)

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej:

Patrycja Kuźniarska

Karolina Seheń

Protokolant:

Ewa Winiarska

Członkowie:

Izabela Czyżyk- Przygoda

Aleksandra Jędrzejczak